LGD Ziemia Zamojska

ZAPYTANIA OFERTOWE

Utworzono: czwartek, 01, wrzesień 2016 05:57
Super User

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie ceny za wynajem sali szkoleniowej i catering dla uczestników szkolenia: członków Zarządu, Rady i pracowników Stowarzyszenia LGD „Ziemia Zamojska” w ramach poddziałania „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

 

1.Zamawiający: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Sitno 73,

22-424 Sitno, Biuro Stowarzyszenia Kornelówka 41, 22-424 Sitno

Tel./fax 84 307 22 07, biuro@lgdziemiazamojska.pl

 

2. Przedmiot zamówienia: Wynajem sali szkoleniowej i catering dla 22 uczestników 8-godzinnego szkolenia.

Podstawowe parametry:

 

1. Sala szkoleniowa dla 22 osób, klimatyzowana, z nagłośnieniem i zestawem multimedialnym (rzutnik, ekran projekcyjny) – wynajem na 8 godz.

 

2. Catering dla 22 osób:

a) serwis kawowy dostępny przez cały czas trwania szkolenia obejmujący: kawę, herbatę, wodę mineralną gazowaną i niegazowaną, soki owocowe, bufet deserowy (ciasta pieczone – 2 rodzaje tj. sernik, szarlotka w ilości odpowiadającej jednej porcji każdego z ciast dla każdego z uczestników, ciasteczka kruche różnego rodzaju) dodatki (cukier, śmietanka do kawy, cytryna w plasterkach) oraz filiżanki, talerzyki, łyżeczki, serwetki.

b) obiad: zupa, drugie danie (polędwiczki wieprzowe w sosie kurkowym – porcja mięsa 200 g., ziemniaki opiekane 150 g., zestaw surówek ), deser – lody.

 

3. Wymagania dotyczące obiektu:

Obiekt, w którym będzie zorganizowana konferencja powinien znajdować się na obszarze LGD „Ziemia Zamojska” tj. na terenie jednej z gmin: Grabowiec, Komarów-Osada, Łabunie, Miączyn, Nielisz, Sitno, Skierbieszów, Stary Zamość, Sułów, posiadać odrębną salę szkoleniową i konsumpcyjną.

 

4. Termin realizacji zamówienia – 23 września 2016 r.

 

5. Czas trwania szkolenia – 8 godz.

 

3. Cel wyceny: Wybór wykonawcy zamówienia dotyczącego wynajęcia sali szkoleniowej oraz zapewnienie cateringu dla 22 uczestników szkolenia.

 

4. Termin realizacji: 23 września 2016 r.

 

5. Sposób przygotowania oferty: Zgodnie z załączonym formularzem ofertowym.

 

6. Kryterium wyboru oferty: Cena.

 

7. Miejsce i termin złożenia oferty: Siedziba Biura Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Kornelówka 41, 22-424 Sitno lub przesłanie faxem: 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl w terminie do dnia 07.09.2016 r. do godziny 13.00.

 

8. Zapytania o przedmiot zamówienia: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia można uzyskać pod numerem tel. 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl

9. Załączniki

Formularz ofertowy

Kategoria: