LGD Ziemia Zamojska

ZAPYTANIA OFERTOWE

Super User
Utworzono: wtorek, 04, wrzesień 2018 21:33

Zapytanie ofertowe

z dnia 04.09.2018 r.

dotyczące: dostawy materiałów promocyjnych

  1. Zamawiający: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Ziemia Zamojska

Sitno 73, 22-424Sitno NIP: 922-297-01-46, tel. 84 3072207, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl

zaprasza do złożenia ofert cenowych na: dostawę materiałów promocyjnych

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Część

Nazwa zadania

Specyfikacja

1.

Kalendarze na 2019

- Format A3,

- liczba kart 6+okładka,

- papier okładka kreda 300 g,

- środek 170 g (wnętrze),

- kolor spirali i zawieszki: biała,

- lakierowanie, foliowanie okładki: lakier UV,

- ilość kart:1 + 6, zadruk: dwustronny.

Kalendarze powinny być oznakowanie zgodne z Księgą Wizualizacji znaku PROW 2014 – 2020, powinny zawierać następujące nadruki: logotypy UE, Leader, PROW 2014 -2020, LGD Ziemia Zamojska, slogan: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa Inwestująca w obszary wiejskie.

2.

Torba juta

 

- wymiary: min. 33 x 27 x 11 cm,

- materiał: juta, preferowany kolor brązowo-zielony,

- nadruk: transfer, o powierzchni 20 cm x 8 cm, jeden kolor, jedno miejsce, podlewka w jednym kolorze o wymiarach: 20 cm x10 cm,

- uchwyt z bambusa,

- dostawa w cenie zamówienia,

- ilość: 100 sztuk

Torby powinny być oznakowanie zgodne z Księgą Wizualizacji znaku PROW 2014 – 2020, powinny zawierać następujące nadruki: logotypy UE, Leader, PROW 2014 -2020, LGD Ziemia Zamojska, slogan: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa Inwestująca w obszary wiejskie.

3.

Długopis

- kolor: srebrny, grafitowy (po 100 sztuk każdego koloru)

- wymiary: około 133x10 mm,

- materiał: metal,

- niebieski tusz z wkładem uniwersalnym,

- nadruk: grawer o powierzchni 5x40 mm,

- dostawa w cenie zamówienia,

- ilość: 200 sztuk

Długopisy powinny być oznakowanie zgodne z Księgą Wizualizacji znaku PROW 2014 – 2020, powinny zawierać następujące nadruki: logotypy UE, Leader, PROW 2014 -2020, LGD Ziemia Zamojska, slogan: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa Inwestująca w obszary wiejskie

4.

Torba sportowa

- z matowego PVC z białą lamówką i przeszyciem. Kieszeń z przodu zamykana na suwak. Regulowany pasek na ramię
- Wymiary: min. 45x18x29 cm

- dostawa w cenie zamówienia,

- ilość: 25 sztuk.

Torby powinny być oznakowanie zgodne z Księgą Wizualizacji znaku PROW 2014 – 2020, powinny zawierać następujące nadruki: logotypy UE, Leader, PROW 2014 -2020, LGD Ziemia Zamojska, slogan: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa Inwestująca w obszary wiejskie.

5.

Pióro kulkowe

- kolor: srebrny, grafitowy (po 100 sztuk każdego koloru)

- wymiary: około 133x10 mm,

- materiał: metal,

- niebieski tusz z wkładem uniwersalnym,

- nadruk: grawer o powierzchni 5x40 mm,

- dostawa w cenie zamówienia,

- ilość: 200 sztuk,

Pióra powinny być oznakowanie zgodne z Księgą Wizualizacji znaku PROW 2014 – 2020, powinny zawierać następujące nadruki: logotypy UE, Leader, PROW 2014 -2020, LGD Ziemia Zamojska, slogan: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa Inwestująca w obszary wiejskie

6.

Walizka podróżna

  • -  Walizka podróżna z 4 kółkami. 20 cali. Materiał: mocny ABS
    - Wymiar: min.  37x23x50 cm
    - Nadruk:  grawer laserowy

  • - dostawa w cenie zamówienia,

- ilość: 25 sztuk

- Walizki powinny być oznakowanie zgodne z Księgą Wizualizacji znaku PROW 2014 – 2020, powinny zawierać następujące nadruki: logotypy UE, Leader, PROW 2014 -2020, LGD Ziemia Zamojska, slogan: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa Inwestująca w obszary wiejskie.

 

Prosimy o przedstawienie projektu graficznego zamawianych przedmiotów.

  1. Cel wyceny

Wybór zleceniobiorcy dostawy materiałów promocyjnych wymienionych w pkt. II

  1. Termin realizacji zamówienia:

Wrzesień – Październik 2018 r.

  1. Sposób przygotowania oferty:

Zgodnie z załączonym formularzem ofertowym

  1. Kryterium wyboru oferty:

100 % cena

Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta okaże się najkorzystniejsza spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

  1. Miejsce i termin złożenia oferty

Termin składania ofert: do 12.09.2018. do godz. 14:00

Miejsce składania ofert:

  1. w formie papierowej na adres zamawiającego Biura Zamawiającego Kornelówka 41, 22-424 Sitno albo

  2. w formie elektronicznej w formie skanu dokumentów na adres: biuro@lgdziemiazamojska.pl

Oferta powinna zostać złożona na formularzu udostępnionym przez Zamawiającego, wypełniona czytelnie w języku polskim oraz podpisana przez Wykonawcę/ osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. Do oferty należy załączyć projekt graficzny zamawianych przedmiotów.

  1. Informacje o możliwości składania ofert częściowych

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.

  1. Warunki zmiany umowy

1. Umowa zawarta z wybranym wykonawcą może być zmieniona, jeżeli zmiana ta nie spowoduje zmniejszenia albo zwiększenia zakresu świadczenia.

2. Zmiana umowy zawartej z wybranym wykonawcą powodująca zmniejszenie zakresu świadczenia jest dopuszczalna, jeżeli na skutek wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy do prawidłowego wykonania danego zadania wykonanie części prac objętych dotychczas tym zadaniem stało się zbędne.

3. Zmiana umowy zawartej z wybranym wykonawcą powodująca zwiększenie zakresu świadczenia jest dopuszczalna, jeżeli do prawidłowego wykonania danego zadania jest niezbędne wykonanie dodatkowych prac nieobjętych dotychczas tym zadaniem, a konieczność ich wykonania powstała na skutek wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, przy czym wykonanie:

1) tych prac jako nowego zadania spowodowałoby znaczne zwiększenie kosztów dla beneficjenta lub

2) danego zadania jest uzależnione od wykonania tych prac albo bez wykonania tych prac nie jest możliwe wykonanie danego zadania w całości.

  1. INFORMACJE DODATKOWE

  1. Zamawiający zastrzega możliwości zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert.

  2. Niniejsze postępowanie ofertowe jest etapem procesu realizacji projektu pn „Promocja i Turystyka” ze środków EFRROW w ramach poddziałania 19.3 PROW na lata 2014-2020.

  3. Zapłata wynagrodzenia dla Wykonawcy zadania nastąpi po protokolarnym i bezusterkowym odbiorze przedmiotu zamówienia w oparciu o prawidłowo wystawioną fakturę przelewową w terminie 14 dni od dostarczenia faktury.

  4. Informacja na podstawie ustawy z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych:

Administratorem danych osobowych jest Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” z siedzibą w Sitnie 73, 22-424 Sitno;

  1. dane będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dn. 10 maja 2018 r.,. o ochronie danych osobowych w celach związanych z realizacją zamówienia objętego niniejszym zapytaniem oraz w celach związanych z realizacji projektu pn.: „Promocja i Turystyka” dane osobowe będą udostępnione przedstawicielom Zarządu Województwa Lubelskiego w celu kontroli prawidłowości przeprowadzenia postępowania w sprawie konkurencyjnego wyboru wykonawcy zadań objętych zestawieniem rzeczowo-finansowym ww. projektu,

  2. każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawienia,

  3. podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla wzięcia udziału w postępowaniu o wybór wykonawcy zamówienia.

  1. Przesłanki odrzucenia oferty

Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:

  1. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub

  2. została złożona przez podmiot:

powiązany osobowo lub kapitałowo z beneficjentem lub osobami, o których mowa w art. 43a ust. 4 ustawy z dn. 15.12.2016 r. o zmianie ustawy o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2017, poz. 5), lub

  1. została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.

  1. OSOBA DO KONTAKTU ZE STRONY ZAMAWIAJĄCEGO

Dominika Witkowska Tel. 843072207

  1. ZAŁĄCZNIKI

  1. Formularz oferty

  2. Oświadczenie.

 

FORMULARZ OFERTOWY

Super User
Utworzono: poniedziałek, 10, październik 2016 21:51

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” zwraca się z zapytaniem ofertowym o podanie ceny za wykonanie i dostawę 200 szt. kalendarzy ściennych trójdzielnych na 2017 r. wraz z dostawą.

1. Zamawiający: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Sitno 73,

22-424 Sitno, Biuro Stowarzyszenia Kornelówka 41, 22-424 Sitno

Tel./fax 84 307 22 07, biuro@lgdziemiazamojska.pl

2. Przedmiot zamówienia: wykonanie i dostawa 200 szt. kalendarzy ściennych trójdzielnych na 2017 r.

Podstawowe parametry kalendarzy:

- nakład 200 szt.,

- kalendarz ścienny trójdzielny z główką wypukłą,

- druk w pełnym kolorze

Główka kalendarzy:

- pełna kolorystyka (CMYK),

- pokryta jednostronnie folią błyszczącą, zawierająca fotografie związane z LGD Ziemia Zamojska,

- materiał usztywniający – karton ok. 300 g.

- wymiary: 310 mm x 210 mm,

- zaczep

Plecki kalendarzy:

- pełna kolorystyka (CMYK),

- pokryte folią błyszczącą jednostronnie,

- zawartość – tekst i grafika,

Kalendarium:

- wymiary 295 x 135 mm,

- papier 90 g.,

- okienko wskazujące aktualną datę,

- miesiąc i dni tygodnia w języku polskim, angielskim, niemieckim,

- kalendarium trzymiesięczne, miesiąc i dni tygodnia w języku polskim, angielskim, niemieckim, zawiera imieniny, święta i niedziele wyróżnione na czerwono,

- oznakowanie kalendarza zgodnie z Księgą Wizualizacji znaku PROW 2014-2020

Projekt graficzny kalendarzy po stronie wykonawcy - zgodny z Księgą wizualizacji znaku PROW 2014-2020 powinien zawierać następujące nadruki: logotypy UE, Leader, PROW 2014-2020, LGD Ziemia Zamojska, slogan: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.

Stowarzyszenie zapewnia materiały potrzebne do opracowania graficznego kalendarzy (tekst i zdjęcia). Realizacja zamówienia nastąpi po zaakceptowaniu przez Zamawiającego projektu graficznego przedstawionego przez Wykonawcę.

3. Cel wyceny: Wybór zleceniobiorcy wykonania i dostawy 200 szt. kalendarzy trójdzielnych ściennych.

4. Termin realizacji: październik - listopad 2016 r.

5. Sposób przygotowania oferty: Zgodnie z załączonym formularzem ofertowym.

6. Kryterium wyboru oferty: Cena.

7. Miejsce i termin złożenia oferty: Siedziba Biura Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Kornelówka 41, 22-424 Sitno lub przesłać faxem 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl w terminie do dnia 19.10.2016 r. do godziny 13.00.

8. Zapytania o przedmiot zamówienia: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia można uzyskać pod numerem tel. 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl

9. Załączniki

Formularz ofertowy

Super User
Utworzono: czwartek, 01, wrzesień 2016 05:57

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie ceny za wynajem sali szkoleniowej i catering dla uczestników szkolenia: członków Zarządu, Rady i pracowników Stowarzyszenia LGD „Ziemia Zamojska” w ramach poddziałania „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

 

1.Zamawiający: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Sitno 73,

22-424 Sitno, Biuro Stowarzyszenia Kornelówka 41, 22-424 Sitno

Tel./fax 84 307 22 07, biuro@lgdziemiazamojska.pl

 

2. Przedmiot zamówienia: Wynajem sali szkoleniowej i catering dla 22 uczestników 8-godzinnego szkolenia.

Podstawowe parametry:

 

1. Sala szkoleniowa dla 22 osób, klimatyzowana, z nagłośnieniem i zestawem multimedialnym (rzutnik, ekran projekcyjny) – wynajem na 8 godz.

 

2. Catering dla 22 osób:

a) serwis kawowy dostępny przez cały czas trwania szkolenia obejmujący: kawę, herbatę, wodę mineralną gazowaną i niegazowaną, soki owocowe, bufet deserowy (ciasta pieczone – 2 rodzaje tj. sernik, szarlotka w ilości odpowiadającej jednej porcji każdego z ciast dla każdego z uczestników, ciasteczka kruche różnego rodzaju) dodatki (cukier, śmietanka do kawy, cytryna w plasterkach) oraz filiżanki, talerzyki, łyżeczki, serwetki.

b) obiad: zupa, drugie danie (polędwiczki wieprzowe w sosie kurkowym – porcja mięsa 200 g., ziemniaki opiekane 150 g., zestaw surówek ), deser – lody.

 

3. Wymagania dotyczące obiektu:

Obiekt, w którym będzie zorganizowana konferencja powinien znajdować się na obszarze LGD „Ziemia Zamojska” tj. na terenie jednej z gmin: Grabowiec, Komarów-Osada, Łabunie, Miączyn, Nielisz, Sitno, Skierbieszów, Stary Zamość, Sułów, posiadać odrębną salę szkoleniową i konsumpcyjną.

 

4. Termin realizacji zamówienia – 23 września 2016 r.

 

5. Czas trwania szkolenia – 8 godz.

 

3. Cel wyceny: Wybór wykonawcy zamówienia dotyczącego wynajęcia sali szkoleniowej oraz zapewnienie cateringu dla 22 uczestników szkolenia.

 

4. Termin realizacji: 23 września 2016 r.

 

5. Sposób przygotowania oferty: Zgodnie z załączonym formularzem ofertowym.

 

6. Kryterium wyboru oferty: Cena.

 

7. Miejsce i termin złożenia oferty: Siedziba Biura Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Kornelówka 41, 22-424 Sitno lub przesłanie faxem: 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl w terminie do dnia 07.09.2016 r. do godziny 13.00.

 

8. Zapytania o przedmiot zamówienia: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia można uzyskać pod numerem tel. 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl

9. Załączniki

Formularz ofertowy

Super User
Utworzono: sobota, 13, sierpień 2016 07:20

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” zwraca się z zapytaniem ofertowym o podanie ceny na wykonanie i dostawę 100 szt. koszulek promocyjnych polo z nadrukiem.

 

1.Zamawiający: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Sitno 73,

22-424 Sitno, Biuro Stowarzyszenia Kornelówka 41, 22-424 Sitno

Tel./fax 84 307 22 07, biuro@lgdziemiazamojska.pl

 

2. Przedmiot zamówienia: wykonanie i dostawa 100 szt. koszulek promocyjnych polo damskich i męskich.

Podstawowe parametry:

 

I. Koszulki damskie:

- 100% bawełna, splot pique,

- kolor - granatowy

- krótki rękaw ze ściągaczem,

- zapinane na 3 guziki,

- boczne rozcięcia,

- krój dopasowany do sylwetki,

- gramatura 200g,

- liczba – 50 szt.

- rozmiary – S – 15 szt., M – 20 szt., L – 15 szt.

 

II. Koszulki męskie:

- 100% bawełna, splot pique,

- kolor - granatowy

- krótki rękaw ze ściągaczem,

- zapinane na 3 guziki,

- boczne rozcięcia,

- gramatura 200g,

- liczba – 50 szt.

- rozmiary – M – 15 szt., L – 15 szt., XL – 20 szt.

 

Projekt graficzny koszulek po stronie wykonawcy - zgodny z Księgą wizualizacji znaku PROW 2014-2020 powinien zawierać następujące nadruki: logotypy UE, Leader, PROW 2014-2020, LGD Ziemia Zamojska, slogan: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.

 

3. Cel wyceny: Wybór zleceniobiorcy wykonania i dostawy 100 szt. koszulek reklamowych z nadrukiem.

 

4. Termin realizacji: do 5 września 2016 r.

 

5. Sposób przygotowania oferty: Zgodnie z załączonym formularzem ofertowym. Wymagane jest również złożenie załącznika w postaci wizualizacji nadruku na koszulkach zgodnie z zapytaniem ofertowym.

 

6. Kryterium wyboru oferty: Cena.

 

7. Miejsce i termin złożenia oferty: Siedziba Biura Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Kornelówka 41, 22-424 Sitno lub przesłać faxem 84 307 22 07,

e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl w terminie do dnia 19.08.2016 r. do godziny 13.00.

 

8. Zapytania o przedmiot zamówienia: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia można uzyskać pod numerem tel. 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl

 

9. Załączniki

Formularz ofertowy

Super User
Utworzono: środa, 10, sierpień 2016 05:25

ZAPYTANIE OFERTOWE

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” zwraca się z zapytaniem ofertowym o podanie ceny na dostawę 3 laptopów wraz z oprogramowaniem oraz niszczarki, drukarki oraz dysku zewnętrznego

 

1.Zamawiający: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Sitno 73,

22-424 Sitno, Biuro Stowarzyszenia Kornelówka 41, 22-424 Sitno

Tel./fax 84 307 22 07, biuro@lgdziemiazamojska.pl

 

2. Przedmiot zamówienia: dostawa 3 laptopów wraz z oprogramowaniem oraz niszczarki, drukarki oraz dysku zewnętrznego

 

2 laptopy o parametrach technicznych nie gorszych niż:

 

1. Przekątna ekranu: 15,6 cala

2. Rozdzielczość ekranu: 1366 x 768

3. Procesor: Intel Core i5-5200U

4. Pamięć RAM: 8 GB

5. Dysk: HDD 1000 GB

6. Karta graficzna: NVIDIA Geforce 920M 2GB

7. Matryca matowa

8. Napęd optyczny: DVD+/-RW Super Multi Dual Layer

9. Komunikacja: Bluetooth – standard 4.0, liczba złączy USB 2.0 – 1, liczba złączy USB 3.0 – 2, Wi-Fi – standard 802.11 b/g/n, karta sieciowa – standard 10/100/1000

10. Karta graficzna zintegrowana, wbudowany mikrofon i głośniki

11. System operacyjny: Windows 10

12. Dodatki: mysz bezprzewodowa

13. Gwarancja: 24 miesiące

 

1 laptop o parametrach technicznych nie gorszych niż:

 

1. Przekątna ekranu: 15,6 cala

2. Rozdzielczość ekranu: 1366 x 768

3. Procesor: Intel Core i5-6300HQ

4. Pamięć RAM: 4 GB

5. Dysk: HDD 1000 GB

6. Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 960M 2GB

7. Matryca matowa

8. Napęd optyczny: DVD+/-RW Super Multi Dual Layer

9. Komunikacja: Bluetooth – standard 4.0, liczba złączy USB 2.0 – 1, liczba złączy USB 3.0 – 3, Wi-Fi – standard 802.11 b/g/n/ac, karta sieciowa – standard 10/100/1000

10. Karta graficzna zintegrowana, wbudowany mikrofon i głośniki

11. System operacyjny: Windows 10

12. Dodatki: mysz bezprzewodowa

13. Gwarancja: 24 miesiące

 

Niszczarka o parametrach nie gorszych niż:

 

1. Możliwość niszczenia płyt CD/DVD

2. Możliwość niszczenia dokumentów z małymi zszywkami i spinaczami

3. pojemność kosza 21 l

4. sposób niszczenia: ścinki

5. okres gwarancji 24 miesiące

Drukarka o parametrach nie gorszych niż:

1. Laserowa, kolorowa

2. Technologia druku: PCL 6 , BR-Script3 (emulacja)

3. Rozdzielczość druku – czerń, kolor- 2400 x 600

4. Automatyczny druk dwustronny

5. Praca w sieci: wbudowana karta sieciowa Ethernet 10/100 , WiFi zgodne ze standardem IEEE 802.11b

6. Obsługiwane formaty: A4, A5, A6, Executive, Letter, Legal, Folio, ISO-B5

7. Rodzaje nośników: papier zwykły, papier typu bond, papier błyszczący, papier z recyklingu

8. Załączone wyposażenie: przewód zasilający, kaseta z czarnym tonerem, kasety z kolorowym tonerem

9. Gwarancja 24 miesiące

 

Dysk zewnętrzny o parametrach nie gorszych niż:

 

1. Interfejs: USB 3.0

2. Pojemność dysku: 1 TB

3. Prędkość interfejsu: 5 Gb/s

3. Cel wyceny: dostawa 3 laptopów wraz z oprogramowaniem, niszczarki, drukarki oraz dysku zewnętrznego

4. Termin realizacji: sierpień

5. Sposób przygotowania oferty: Zgodnie z załączonym formularzem ofertowym

6. Kryterium wyboru oferty: Cena

 

7. Miejsce i termin złożenia oferty: Siedziba Biura Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Kornelówka 41, 22-424 Sitno lub przesłać faxem 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl w terminie do dnia 16.08.2016 r. do godz. 13.00

 

8. Zapytania o przedmiot zamówienia: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia można uzyskać pod numerem tel. 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl

 

9. Załączniki

Formularz ofertowy

 

Super User
Utworzono: środa, 22, czerwiec 2016 19:22

ZAPYTANIE OFERTOWE

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” zwraca się z zapytaniem ofertowym o podanie ceny na wykonanie i dostawę 100 szt. piór kulkowych.

1.Zamawiający: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Sitno 73,

22-424 Sitno, Biuro Stowarzyszenia Kornelówka 41, 22-424 Sitno

Tel./fax 84 307 22 07, biuro@lgdziemiazamojska.pl

2. Przedmiot zamówienia: wykonanie i dostawa 100 szt. piór kulkowych.

Podstawowe parametry piór kulkowych:

- pióro metalowe ze stali nierdzewnej,

- lśniący grafitowy korpus i zatyczka,

- chromowany klip i pierścienie,

- niebieski wkład,

- grawer laserowy jednokolorowy zawierający w następującej kolejności: logo UE, logo LGD Ziemia Zamojska oraz logo Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich zgodnie z Księgą Wizualizacji znaku PROW 2014-2020 oraz slogan Europejski Fundusz Rolny na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.

- liczba - 100 szt.

3. Cel wyceny: Wybór zleceniobiorcy wykonania i dostawy 100 szt. piór kulkowych.

4. Termin realizacji: lipiec 2016 r.

5. Sposób przygotowania oferty: Zgodnie z załączonym formularzem ofertowym. Wymagane jest również złożenie załącznika w postaci wizualizacji pióra zgodnie z zapytaniem ofertowym.

6. Kryterium wyboru oferty: Cena.

7. Miejsce i termin złożenia oferty: Siedziba Biura Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Kornelówka 41, 22-424 Sitno lub przesłać faxem 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl w terminie do dnia 30.06.2016 do godziny 13.00.

8. Zapytania o przedmiot zamówienia: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia można uzyskać pod numerem tel. 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl

9. Załączniki

Formularz ofertowy

 

Formularz ofertowy

Super User
Utworzono: niedziela, 22, maj 2016 20:31

ZAPYTANIE OFERTOWE

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” zwraca się z zapytaniem ofertowym o podanie ceny na wykonanie i dostawę 600 szt. puzzli.

1.Zamawiający: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Sitno 73,

22-424 Sitno, Biuro Stowarzyszenia Kornelówka 41, 22-424 Sitno

Tel./fax 84 307 22 07, biuro@lgdziemiazamojska.pl

2. Przedmiot zamówienia: wykonanie i dostawa 600 szt. puzzli. Podstawowe parametry puzzli: nakład 600 szt., pakowane w dwuczęściowe pudełko z nadrukiem, format puzzli: A4, ilość elementów: 60 szt., papier: kreda 150 gr i kaszerowane na tekturę litą 1,5 mm, nadruk: kolaż zdjęć, w pełnym kolorze jednostronnie CMYK (4+0) (puzzle oraz pudełko), uszlachetnienie: folia błysk jednostronnie (puzzle).

Projekt nadruku wykonany przez wykonawcę na podstawie dostarczonych przez zleceniodawcę zdjęć

Pudełko puzzli zostanie oznaczone zgodnie z Księgą wizualizacji marki PROW 2014-2020.

3. Cel wyceny: Wybór zleceniobiorcy wykonania i dostawy 600 szt. puzzli

4. Termin realizacji: czerwiec 2016

5. Sposób przygotowania oferty: Zgodnie z załączonym formularzem ofertowym

6. Kryterium wyboru oferty: Cena

7. Miejsce i termin złożenia oferty: Siedziba Biura Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Kornelówka 41, 22-424 Sitno lub przesłać faxem 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl w terminie do dnia 27.05.2016 do godziny 13.00

8. Zapytania o przedmiot zamówienia: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia można uzyskać pod numerem tel. 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl

9. Załączniki

Formularz ofertowy

 

Formularz ofertowy

 

 

 

Super User
Utworzono: środa, 08, czerwiec 2016 21:21

ZAPYTANIE OFERTOWE

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” zwraca się z zapytaniem ofertowym o podanie ceny na wykonanie i dostawę 100 szt. piór kulkowych.

1.Zamawiający: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Sitno 73,

22-424 Sitno, Biuro Stowarzyszenia Kornelówka 41, 22-424 Sitno

Tel./fax 84 307 22 07, biuro@lgdziemiazamojska.pl

2. Przedmiot zamówienia: wykonanie i dostawa 100 szt. piór kulkowych.

Podstawowe parametry piór kulkowych:

- pióro metalowe ze stali nierdzewnej,

- lśniący grafitowy korpus i zatyczka,

- chromowany klip i pierścienie,

- niebieski wkład,

- grawer laserowy jednokolorowy zawierający w następującej kolejności: logo UE, logo LGD Ziemia Zamojska oraz logo Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich zgodnie z Księgą Wizualizacji znaku PROW 2014-2020 oraz slogan Europejski Fundusz Rolny na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.

- liczba - 100 szt.

3. Cel wyceny: Wybór zleceniobiorcy wykonania i dostawy 100 szt. piór kulkowych.

4. Termin realizacji: lipiec 2016 r.

5. Sposób przygotowania oferty: Zgodnie z załączonym formularzem ofertowym. Wymagane jest również złożenie załącznika w postaci wizualizacji pióra zgodnie z zapytaniem ofertowym.

6. Kryterium wyboru oferty: Cena.

7. Miejsce i termin złożenia oferty: Siedziba Biura Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Ziemia Zamojska” Kornelówka 41, 22-424 Sitno lub przesłać faxem 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl w terminie do dnia 14.06.2016 do godziny 13.00.

8. Zapytania o przedmiot zamówienia: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia można uzyskać pod numerem tel. 84 307 22 07, e-mail: biuro@lgdziemiazamojska.pl

9. Załączniki

Formularz ofertowy

 

Formularz ofertowy

dzielnicowy2

Dzielnicowy

bliżej

nas

mapa zagrozen

Mapa

Zagrożeń

Bezpieczeństwa

ASZZ

„Akademia smaku

ziemi zamojskiej"

ASZW

„Akademia smaku

ziemi włodawskiej"

ASZZ

„Akademia smaku

ziemi łukowskiej"

800px Flag of Europe.svg

EUROPA
Portal Unii Europejskiej

prow mini

PROW

minrolMinisterstwo Rolnictwa

i Rozwoju Wsi

KSOWKrajowa Sieć

Obszarów Wiejskich

ARiMR

Agencja Restrukturyzacji

i Modernizacji Rolnictwa